Balsamul de buze Carmex

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vă spuneam într-una din postările trecute că datorită review-urilor din blogosferă, mi-am dorit foarte mult să încerc mini paleta Brownstone de la Elf. L-a fel s-a întâmplat și în cazul balsamului de buze de la Carmex. Am citit nenumărate păreri legate de el, în mare parte toată lumea lăudându-l. L-am căutat și l-am găsit cu greu, într-o farmacie Sensiblu dacă țin corect minte.

Pentru mine nu a reprezentat un holy grail al produselor destinate îngrijirii buzelor, dar nu neg faptul că e mai hidratant decât multe alte produse din comerț. Primul lucru care mi-a displăcut a fost mirosul: un iz mentolat combinat cu încă ceva ce nu pot defini. Între timp m-am obișnuit cu mirosul, dar a mai rămas un aspect cu care încă nu mă împac: textura. Nu îmi place deloc pelicula pe care o lasă pe buze, deoarece mă face să mă simt de parcă mi-am aplicat câteva straturi de cremă foarte grasă.

Revenind la punctele lui forte, într-adevăr hidratează foarte bine, în profunzime aș îndrăzni să spun, făcându-mă să nu simt nevoia de a-l aplica des. Totuși, date fiind părțile negative, l-am folosit doar acasă și l-am înlocuit cu balsamul meu preferat, cel de la Neutrogena.

Lasă un răspuns

