Essie Ballet Slippers

63f1e3ed3571aa3aa025e2629a06847f

Dacă ar trebui să îmi aleg marca preferată de oje, aș spune Essie, dar asta doar în cazul nuanțelor pastelate și nude. Îmi plac și ojele de la OPI, dar în ultimul timp le-am ales pe cele de la Essie.

Nu sunt genul de persoană care portă mereu ojă pe unghii, deși am avut o asemenea perioadă. Dat fiind faptul că am unghiile destul de fragile, iar uneori nu reușesc să le mențin uniforme, prefer ojele deschise la culoare, în nuanțe naturale, deoarece nu le scot atât de tare în evidență. Momentan nuanța mea preferată este Ballet Slippers pe care aș defini-o drept un roz cu tente ușoare de piersică. În ceea ce privește puterea de acoperire, e nevoie de două straturi pentru a obține culoarea din sticluță, însă de multe ori o aplic într-un singur strat deoarece îmi place efectul acela ușor transparent. Din punct de vedere al rezistenței sunt mulțumită, aceasta rămânând intactă aproximativ 3-4 zile.

Ați încercat ojele Essie? Care sunt nuanțele voastre preferate?

Lasă un răspuns

